Dansul este un mod exceptional de a te relaxa si a te simti bine, prezinta numeroase beneficii pentru sanatate. Cercetatorii britanici au stabilit ca dansul la nivel social ajuta la:
– reducerea stresului;
– cresterea energiei;
– imbunatatirea rezistentei musculare;
– cresterea tonusului muscular si a coordonarii;
– reducerea riscului bolilor de inima;
– scaderea tensiunii arteriale;
– tinerea kilogramelor in plus sub control;
– intarirea sistemul osos.
Studiul de 21 de ani publicat in New England Journal of Medicine concluzioneaza ca dansul este o forma unica de exercitiu deoarece aceasta confera beneficiile unui antrenament aerobic si in acelasi timp va permite sa va angajati intr-o activitate sociala placuta. Acest lucru prezinta o stimulare mintala foare puternica.
Iata beneficiile repartizate pe categorii de dansuri; retineti ca orice tip de dans este mai bun decat lipsa dansului cu desavarsire!
Dansuri de societate (Standard):
– imbunatatesc postura si tonifiaza musculatura
– reduc stresul datorita tempo-ului muzicii si stilului specific
– tin inima in forma
– imbunatatesc sistemul circulator
– imbunatatesc flexibilitatea si balansul
– ajuta la scaderea in greutate
Dansuri Latino
– confera rezistenta fizica
– ajuta la scaderea in greutate
– reduc stresul
– ajuta la eliminarea toxinelor
– pot ajuta tensiunii arteriale mai mici si reglarea niveluilui de colesterol
– tonifica musculatura
– intaresc oasele
– imbunatatesc flexibilitatea si echilibrul
Lasand beneficiile fizice la o parte, cele psihice nu sunt deloc de neglijat! Persoanele care vin la sala de dans isi schimba considerabil starea de spirit, pleaca cu zambetul pe buze.
Toate aceste lucruri si multe altele – toate …in pasi de dans!

Dansul este un mod exceptional de a te relaxa si a te simti bine, prezinta numeroase beneficii pentru sanatate. Cercetatorii britanici au stabilit ca dansul la nivel social ajuta la:

– reducerea stresului;

– cresterea energiei;

– imbunatatirea rezistentei musculare;

– cresterea tonusului muscular si a coordonarii;

– reducerea riscului bolilor de inima;

– scaderea tensiunii arteriale;

– tinerea kilogramelor in plus sub control;

– intarirea sistemul osos.

Studiul de 21 de ani publicat in New England Journal of Medicine concluzioneaza ca dansul este o forma unica de exercitiu deoarece aceasta confera beneficiile unui antrenament aerobic si in acelasi timp va permite sa va angajati intr-o activitate sociala placuta. Acest lucru prezinta o stimulare mentala foare puternica.

blog

Iata beneficiile repartizate pe categorii de dansuri; retineti ca orice tip de dans este mai bun decat lipsa dansului cu desavarsire!

Dansuri de societate (Standard):

– imbunatatesc postura si tonifiaza musculatura;

– reduc stresul datorita tempo-ului muzicii si stilului specific;

– tin inima in forma;

– imbunatatesc sistemul circulator;

– imbunatatesc flexibilitatea si balansul;

– ajuta la scaderea in greutate;

Dansuri Latino:

– confera rezistenta fizica;

– ajuta la scaderea in greutate;

– reduc stresul;

– ajuta la eliminarea toxinelor;

– pot ajuta tensiunii arteriale mai mici si reglarea niveluilui de colesterol;

– tonifica musculatura;

– intaresc oasele;

– imbunatatesc flexibilitatea si echilibrul.

Lasand beneficiile fizice la o parte, cele psihice nu sunt deloc de neglijat! Persoanele care vin la sala de dans isi schimba considerabil starea de spirit, pleaca cu zambetul pe buze.

Toate aceste lucruri si multe altele – toate… in pasi de dans!